16. september 2020 – Izvajanje projekta sodelovanja LAS Od tradicionalnih spretnosti do sodobnih ruralnih turističnih proizvodov je v polnem razmahu. Ponudnikom z območja LAS Srce Slovenije nudimo v poletno-jesenskem času v sodelovanju z oblikovalskim studiom Medianova in agencijo za marketing Nea Culpa brezplačna svetovanja glede oblikovne podobe izdelkov in marketinga v turizmu. Medtem se izvajajo v nekaterih občinah LAS Srce Slovenije v lokalnih rokodelskih središčih tudi rokodelske delavnice za različne, tudi ranljive, ciljne skupine.
Matej Zupančič (Medianova) ima dolgoletne izkušnje s področja oblikovanja in je sodeloval tudi pri razvoju znamke Srce Slovenije. Ponudnimo, zlasti rokodelcem, je v tem času na voljo za svetovanje glede oblikovne podobe izdelkov, celostnega razvoja izdelkov in embalaže.
Neja Petek in Mojca Goneli (Agencija za marketing Nea Culpa) pa sta nosilcem tradicionalnih spretnosti na voljo na področju nadgradnje marketinga v turizmu. S ponudniki sta že izvedli uvodno delavnico in individualna svetovanja, v prihodnjih dveh mesecih pa bosta s ponudniki izvedli še terenske obiske posameznih lokacij in zaključno delavnico.
Informacije: Mija Bokal, 01 – 89 62 713, mija.bokal@razvoj.si
Projekt sodelovanja LAS Od tradicionalnih spretnosti do sodobnih ruralnih turističnih proizvodov sofinancirata Evropska unija iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in Republika Slovenija v okviru Programa razvoja podeželja RS 2014–2020.