23. marec 2020 – Za rokodelce in prehranske ponudnike Srca Slovenije pripravljamo tematsko srečanje, ki se bo zgodilo predvidoma v aprilu v Dolu pri Ljubljani. Z nami bo izkušeni oblikovalec Matej Zupančič (Medianova, grafični studio), soustvarjalec znamke Srce Slovenije. V predavanju bo predstavil oblikovni, trajnostni in marketinški vidik, ki naj bi ga imel vsak rokodelski in prehranski izdelek ob vstopu na trg. Izhajal bo iz konkretnih primerov in izkušenj, ki jih je pridobil pri svojem 25-letnem delu na področju oblikovanja in razvoja znamk.
V drugem delu vam bomo predstavili aktivnosti, ki jih izvajamo v letošnjem letu v okviru projekta sodelovanja LAS Od tradicionalnih spretnosti do sodobnih ruralnih turističnih produktov in Erasmus+ Keeping Traditions Alive. Z vami želimo izmenjati dosedanje izkušnje, vam predstaviti priložnosti in vas povabiti k aktivnemu sodelovanju. Manjši skupini ponudnikov bomo namreč omogočili mentorsko izobraževanje s področja oblikovnega razvoja in učinkovitejšega trženja izdelkov.
Dogodek bomo izvedli takoj, ko bo možno.
Dodatne informacije: Mija Bokal, 01 89 62 713, 051 312 738, mija.bokal@razvoj.si
Izvedbo dogodka sofinancirata Evropska unija iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in Republika Slovenija v okviru Programa razvoja podeželja RS 2014–2020.